Truth and time will tell

Har haft en riktigt bra långhelg tillsammans med gott folk. I onsdags efter skolan åkte jag till dansen och efter det drog jag till Madde vid 9 och sov där med världens underbaraste vänner, Moa, Elvira, Emelie och Madde. Synd bara att inte Emmy mådde bra så att hon inte kom. Vi tjejer hade en helt underbar kväll/natt och badade bubbelpool, pratade och tog det lungt. På torsdagen åkte jag och Moa upp på stan och träffade Antonia och dom fixade lite grejer till SM. Efter det drog vi 3 hem till mig och pratade sen ringde Ville och Gustaf och dom kom hit och sov här hos mig. Det var superkul och vi kollade på skräckfilm och försökte vara tysta. När alla somnat gick jag upp och kladdade på alla (hehe). Superkul. På fredagen gick vi upp vid åtta (!!!) och väntade tills ICA öppnade och åkte dig och köpte frukost. Vi drog hem till mig och satt ute på min gård och åt frukost i det fina vädret. Några timmar senare drog Ville och Gustaf hem och jag och antonia gick in till mig och bara tog det lungt. Sen kom Markus och Antionia var tvungen att dra. Jag Moa och Markus satt hemma hos mig och hade det allmänt trevligt. Efter att de turturduvorna drog städade jag undan allt och hade lite tid för mig själv. Idag har jag också bara tagit det lungt men hunnit en sväng till Lager 157 med min pappa. Fick med mig lite saker som jag visar senare ikväll.
image descriptionimage descriptionimage description
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0