Today is the thinking-day

Upd. Kommer inte klara det, men nöjer mig med att fokusera på skolan på skoltid och intenprata sy mycket i skolan!


Innan jag börjar dethär inlägget tänker jag bara svara på en fråga jag tror Många kommer fråga, har det hän någonting? Och svaret på den frågan är nej, inget utöver mitt vanliga liv har hänt!

Jag känner att jag tar så mycket för givet just nu, vänner, pengar, ja allt! Jag känner att jag behöver ta en paus från allt och bara komma bort! Eftersom att jag ligger lite efter i skolan också så känns det som ett perfekt tillfälle att bara stänga ute omvärden en stund och fixa med mig själv, att låta allt fokus stå på mig. Fram tills på fredag kör jag sara-time då och kommer att sitta själv i skolan, åka hem direkt efter skolan och gå på mina aktiviteter (dans, gymmet osv.)! Ska försöka komma mer i fas denhär veckan, tillbringa mer tid åt att koncentreta mig på att öva manus, lära mig danserna ordentligt, komma ikapp skolarbetet och framförallt lära mig att upskatta det jag har! Kommer antagligen att umgås med lite folk jag inte brykar umgås med så mycket, och det kommer bli superkul att träffa de också! Det betyder att jag kommer att blogga mer och också att jag kommer ha mer tid att fixa grejer! Kommer såklart att sakna mina vänner men jag hoppas att jag klarar mig under 2 och en halv dag! Och när jag menar klara mig utan menar jag inga sms, inga samtal, inte ens prata med dom. Kommer bli supersvårt men jag hoppas jag får ut mer av det än vad jag mister under dryga 2 dagar. Hoppas att både jag och mina vänner lär oss att upskatta varandra till tusen för dom är iallafall det finaste jag har! Och om ni skulle råka läsa dethär så ska ni veta att jag älskar er av hela mett hjärta!


Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0