du får mig att förstå, ditt namn får hjärtat mitt att slå. /moa

1. Vad heter du? Moa Ida Elisabeth Hellström Kontio
2. Hur gammal är du? 14
3. Vart bor du? Örebro
4. Hårfärg? Brunett
5. Ögonfärg? Blå
6. Hur lång är du? 167 cm
7. Kär? Japp!
8. Singel eller upptagen? Upptagen
9. Hur många har du kysst? Haha jag räknar inte.
10. När och vem kysste du senast? Torsdags, Markus
11. Har du hånglat med någon av samma kön? Nej
12. När hade du senast sex och med vem? Aldrig och ingen
13. Hur långt är ditt längsta förhållande? Aldrig haft ett seriöst
14. Dumpat någon? Japp, fast ingen jag hade ett förhållande med
15. Blivit dumpad? Nepp
16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? Killar som tycker om att hålla hand, har lika dålig humor som jag och långa killar.
17. Vad har du för mobil? Just nu nån liten xperia..
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Resa, shoppa och spara!
19. Favoritland? Canada
20. Favoritfärg? Lila
21. Film? Never say Never, Titanic
22. Bok? Justin Bieber: First step 2 forever: My story
23. Killar eller tjejer? Killar.. eller va?
24. Vad gillar du mest med dig själv? Att jag är ärlig
25. Vad gillar du minst med dig själv? Mina brutala humörssvängningar och min rumpa
26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan – kan inte peka ut en person
27. En person du älskar – Hela min familj och mina närmaste!
28. En person du hatar – Hatar ingen
29. Ut och festa eller myskväll? Myskväll skulle jag tro
30. Saknar du någon just nu? Verkligen!
31. Vad är det bästa som hänt dig? Mina närmaste, mina bröder och musiken
32. Beroende av något? Instagram!!
33. Ditt livs största misstag? Har gjort många misstag, men inget brutalt
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? Kan inte peka ut en. Låt mig va
35. Har du några tatueringar? Nein
36. Piercingar? Öronennnn
37. Vem är mest lik dig? I sättet: Antonia - Utseende: Ingen aniiing
38. Har du någon förebild? Justin Bieber
39. Vad ska du göra idag? Sova
40. Vad är det värsta du vet? Folk som inte tvättar händerna, spindlar och folk som kallar Justin Bieber äckel-namn.
41. Vad är det bästa du vet? Att hålla hand, långa kramar och att skratta så man får ont i magen
42. Vad åt du senast? Chiips
43. Vad vill du ha just nu? Pengar, jatack
44. Vad köpte du senast? FRIDA-tidning
45. Vem är din favorit kändis? Justin Bieber
46. Vilken är din favoritställning? Men hallå?
47. Tränar du? Dans, ja
48. När går du och lägger dig? Oftast vid midnatt någonting
49. Vad är klockan nu? 00.00
50. Är du nöjd med ditt liv? Skojar ni? Har fan aldrig mått bättre<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0