10 om sara

• jag dansar 2 danser, spelar teater (vill bli skådespelerska), och spelar piano varje vecka
• några av mina närmaste vänner är lena, ferial, moa och emmy!
• jag tycker det är jätteobehagligt att ha på mig nagellack för jag hatar vekligen när det sitter kvar nagellacksrester på naglarna
• jag är ett harry-potter fan men skulle inte tacka nej till ett par pitbullbiljetter heller
• jag är nog helt ärligt den smartaste personen jag vet
• jag har jättetorr hårbotten, men är jättetorr på hela kroppen så att det kliar
• mina händer är nog dom äckligaste som finns
• jag läser www.laurenconrad.com och www.thebeautydepartment.com varje dag
• jag är ensambarn men har typ en syster, eller ja det är krångligt men hon bor ju nära mig och jag ser på henne som en syster iallafall
• jag stör mig så otroligt mycket på alla tjejer som blir kära hit och dit hela tiden och tror att det är deras nya man. Nu har det gått snart 2 år sen jag började få upp ögonen för en person och jag kallar det inte ens kärlek.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0