break my bones, with sticks and stones

hejhej! idag är jag väldigt glad av mig för att jag fick A i engelska och C i musik-texten! asnice! vädret har vart härligt nice också, fast jag och sara höll på att blåsa bort påväg till stan, men ska verkligen inte klaga, föredrar det här framför vinter-helvetet vi har fått stå ut med ett tag nu.
som sagt idag var jag på stan med saris, vi gick runt o kolla på folk och kläder, trevligt! imorgon ska jag dit igen med antonia sen får vi se om vi kanske träffar någon smygis där! ska försöka inhandla nitar då också, så jag kan fixa mina shorts! vi får se hur det blir!
blev längsta inlägget på länge, men det kan behövas efter en toppen dag som idag! älskar våren!
cya
/moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0