Svaren på frågestunden - Sara

UPD. såg att jag missade en fråga:
Q - Hur sminkar ni er?
A - Kan ta kort på det imorgon och visa, men andvänder just nu concealer puder och mascara

Q - hur lärde ni känna varandra?
A - Det var precis när vi hade börjat skolan och jag skulle göra något engelska papper om de karibiska öarna, så jag frågade Moa. Kände henne knappt innan men efter det började vi umgås varje dag.
Q - och moaaa vad tycker du om mig?
A - Heter inte Moa och vet inte vem du är så kan inte svara på den frågan. haha
Q - vad tycker ni om mig?
A - Du är jättesnäll Wanna!
Q - vad skulle ni ta med er till en öde ö? (bara 3 saker)
A - Mat, en kompis och något att ta sig därifrån med.
Q - skulle ni kunna döda ett barn i afrika för att träfa one direction och justin?
A - Nej, speciellt inte med tanke på att jag inte gillar någon av de.
Q - hur blev ni vänner första gången?
A - Svar finns längst upp
Q - hur många tavlor har ni i ert rum?
A - Har en digital tavla hos min mamma och 4 tavlor hos min pappa varav en av de är full med bilder på mig och julia i portugal.
Q - gillar ni kaffe?
A - Dricker bara oboy, te och chailatte.
Q - spelar ni några instrument?
A - Ja, har spelat piano sen jag var riktigt liten
Q - vad heter ni i mellan namn?
A - Har inget mellanamn, men har tydligen något konstigt efternamn som låter som giraff.
Q - Vad är det roligaste du vet?
A - Att umgås med mina vänner
Q - brukar du tända ljus på vintern?
A - Yupp
Q - snyggaste killen du vet i världen?
A - Finns många men just nu - Ed Westwick
Q - hur blev ni vänner?
A - kolla längst upp
Q - roligaste resan ni har varit på?
A - Portugal med Julia eller Kreta med Cissi
Q - roligaste ni gjort?
A - Finns så otroligt mycket men älskar att träffa nya kompisar.
Q - tråkigaste du har gjort?
A - Att vara sjuk är väll inte så kul
Q - jobbigaste du gjort?
A - Antagligen att födas men annars att springa Happy Mil 
Q - pinsamste du gjort
A - kan svara så otroligt mycket på denhär frågan haha
Q - något du ångrar?
A - Finns mycket men ångrar att jag blev osams med han-
Q - Något du absolut inte ångrar?
A - Att jag träffat mina vänner!
Q - någon du saknar?
A - Cissi, Julia och Lena
Q - något du saknar
A - Sommaren och då jag precis lärde känna Mois
Q - vad gör ni på helgen?
A - Träffar kompisar, är hos min pappa, kollar på film, ja allt möjligt
Q - är eran klass bra?
A - Kan jag inte påstå
Q - brukar ni äta pizza?
A - Har börjat äta nyttiga saker, kände att min kropp inte mådde bra
Q - vad är eran drömresa?
A - Rymden helt klart men annars en resa till något varmt ställe på ett fint hotell med en bra vän.
Q - 5 snyggaste killarna i örebro?
A - Kommer inte på fem stycken men säger ungefär som moa
Q - Gillar ni nån?
A - Önskar jag kunde svara nej
Q - vad tycker ni om mig?
A - Kan inte säga så mycket mer än snygg
Q - hur många tavlor har ni i erat hus?
A - Lite för många
Q - Har ni någon förebild? Vem isåfall?
A - Emma Watson
Q - Favorit outfit?
A - Svarta dr. denim jeans och min gråa stickade tröja med hål i (kan visa i ett inlägg sen)
Q - Hur länge har ni bloggat?
A - Cirkus en vecka men har bloggat för läänge sen också med elvira och ferial
Q - Kan ni göra en frågestund som bara får handla om mig och allt ska vara på franska ?
A - Japp, om du länkar din blogg Vilmer!
Q - varför heter er blogg elkje ?
A - för att göra en lång histora kort, moas testblogg hette elkje så jag döpte min testblogg till elkje och sen satt jag och sa elkje ett tag så bestämde vi oss för att skaffa vår blogg - elkje
Q - eran top 3 på snygga kändisar ?
A - Penn Badgley Ed Westwick och Chace Crawford
Q - kollar ni på jersey shore eller glee ?
A - Kollade på Glee på mobilen men appen togs bort så har slutat eftersom att det inte går att ladda ned men ska börja kolla på alla serier jag kollat på som har nya avsnitt som är- gossip girl, 90210 och glee dårå
Q - har ni instagram ? isf vad heter ni ?
A - Har en androidmobil så nej
Q - hur mår du?
A - är trött och sur och hungrig, ska börja med min engelska nu så....

En inte allt  för ny bild, känner att jag verkligen behöver skaffa en kamera och en bra telefon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0