svaren på frågestunden - moas

Q - hur lärde ni känna varandra?
A - jadu, sara kom fram till mig i skolan ock fråga om jag var bra på engelska för hon behövde hjälp, sen åt hon lunch med oss och sen började vi umgås i skolan oså blev det som de blev!
Q - och moaaa vad tycker du om mig?
A - julia björk, jag tycker du är sjukt bra o jag saknar dig så jävla mycket gummsi!
Q - vad tycker ni om mig?
A - jag tycker du är en super söt och snäll tjej wanna!
Q - vad skulle ni ta med er till en öde ö? (bara 3 saker)
A - en stor båt så jag kan åka hem! behöver inge mer
Q - skulle ni kunna döda ett barn i afrika för att träfa one direction och justin?
A - verkligen inte!
Q - hur blev ni vänner första gången?
A - kolla där uppe!
Q - hur många tavlor har ni i ert rum?
A - Om inte posters gills, så en, och den är fylld med 3 biljetter till Justin Bieber - Never Say Never 3D
Q - gillar ni kaffe?
A - Nein
Q - spelar ni några instrument?
A - yes, jag spelar gitarr!
Q - vad heter ni i mellan namn?
A - jag heter ida elisabeth!
Q - Vad är det roligaste du vet?
A - att umgås med mina bästa.<3
Q - brukar du tända ljus på vintern?
A - ibland!
Q - snyggaste killen du vet i världen?
A - Justin Bieber! leeeeeett
Q - hur blev ni vänner?
A - kolla där uppe!
Q - roligaste resan ni har varit på?
A - Amadores, Kanarieöarna
Q - roligaste ni gjort?
A - vet inte, gjort massa som har vart riktigt kul
Q - tråkigaste du har gjort?
A - ingen aning
Q - jobbigaste du gjort?
A - ingen aning där heller
Q - pinsamste du gjort?
A - ahhahahahahahhaahhahahahahahahah bara antonia o 2 till vet hahahahah orkar inte
Q - något du ångrar?
A - yes, men kan inte skriva det heeere
Q - Något du absolut inte ångrar?
A - lärt känna dig,sara och nora.
Q - någon du saknar?
A - mårten och mamma
Q - något du saknar
A - sommar <3
Q - vad gör ni på helgen?
A - umgås och tränar!
Q - är eran klass bra?
A - helt okej!
Q - brukar ni äta pizza?
A - yupp ibland så
Q - vad är eran drömresa?
A - new york med någon av mina absolut bästa
Q - Hur sminkar ni er?
A - concealer, sen foundation, och sen mascara, fast på sommaren går jag för det mesta osminkad eller endast mascara"
Q - Gillar ni nån?
A - yes i do
Q - vad tycker ni om mig?
A - markus sjödin, du är asbra helt enkelt ock riktigt snygg!
Q - hur många tavlor har ni i erat hus?
A - 14
Q - Har ni någon förebild? Vem isåfall?
A - Justin Bieber.
Q - Favorit outfit?
A - shorts o munk jacka, sen mjukis byxor som knäcker det mesta!
Q - Hur länge har ni bloggat?
A - jag har bloggat ca 8 månader på min nuvarande blogg, men har haft bloggar innan så kanske några år.
Q - Kan ni göra en frågestund som bara får handla om mig och allt ska vara på franska ?
A - Absolut vilmer, absolut!
Q - varför heter er blogg elkje ?
A - jag skulle göra en blogg där jag gjorde mina designer, och då slog jag bara i några tangenter oså blev det elkje, sen såg sara det och döpte sin design blogg till elkje också, sen vart det vårat ord lite oså poof, blev vårt bloggnamn elkje!
Q - eran top 3 på snygga kändisar ?
A - Justin Bieber, Harry Styles, Jake T Austin!
Q - kollar ni på jersey shore eller glee ?
A - YES, jag checkar de båda!
Q - har ni instagram ? isf vad heter ni ?
A - yes det har jag, jag heter moahellstrm !
Q - hur mår du?
A - jag mår helt okej pelle vännen, hostar lite, men annars så!

Trackback
RSS 2.0