be my friend, hold me

okej, har dragit en riktig funderare och funderar på att sälja min samsung när jag får tillbaka den från lagingen, för att köpa en iPhone 4 vit?
har dock en jävla massa nackdelar till detta, men också massa fördelar, och den största är instagram, haha! jag vill endå ha kvar samsungen eftersom kameran är hundra gånger bättre, men den är så jävla konstig ibland. krånglar massa och är allmänt störd ibland. jag tycke riphone är tuden gånger skönare att tex smsa med och ta bilder med eftersom samsung ä så stor, men jag gillar storleken på samsung med. ni ser, jag är på båda sidorna!
så nu behöver jag eran hjälp, samsung, eller iphone? HELP!
VS
/moa
PS. YES jag kopierar vissa inlägg från min egna blogg till denna, deal with it, världen går inte under

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0