we're not together, but no other girl are allowed to date you..

kör på en arkivbild som utfyllnad

min början på påsklovet har vart grym!
lördags sov jag ju hos sara, sen på lördagen träffade vi antonia och sen sov jag hos henne. planen då var egentligen att sova hos sara, men sen hände massa och då blev det inte så, så i sista minuten sov jag och antonia hos henne. vi kollade på film till klockan 4 och sov till runt 11.
IGÅR: vi sov till 11 då hon väckte mig genom att hälla vatten i mitt öra..
vi drog till ica i myskläder, endast strumpos och solglasögon. chilldill. vi köpte jätte god frukost (nutella, jordgubbar, kiwi, ägg och bröd) och sen senare så åkte vill till ÖSK, träffa lite olika folk och såg massa fina guys, även fast jag hade ögonen på en speciell hehehe
IDAG vaknade jag upp i min egna säng för första gången på lovet och har bara heft en asskön chilldag all by my own.. men det behövde jag!
veckan är väldigt planerad, men jag tar det som det kommer iallafall! LIVET LEKER
/moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0