moas

nämn något som gjorde dig glad igår: han, som vanligt

vad gjorde du klockan 8 imorse? sov

vad gjorde du för 15 minuter sedan? kollade på tvn

det sista du sa högt? okej, köp vickningschips, köp det, tack!

det senaste någon sa till dig? jag åker till farmor och farfar.

vad har du druckit idag? cola, påskmust och vatten

någonting du tycker är fint: musik, han

The truth is, if I could be with anyone, It’d still be you | FOLLOW BEST LOVE QUOTES ON TUMBLR  FOR MORE LOVE QUOTES

godaste glassmaken? polka, daim, iallafall på roligglass

tror du på kärlek vid första ögonkastet? inte riktig kärlek, men man kan ju få en liten crush på någon med underbara ögon isånnafall

sover du tungt? ganska, olika

drömmer du mardrömmar? japp, oftast faktiskt

 

favoritklädsel? mjuka kläder man kan dansa i

favoritlåt just nu?




vad gör dig glad just nu? justin bieber, han och vicknings chips

vad ska du göra härnäst? rida kamel (kolla på tv och dicka cola)

favoritgodis? daimmarabou

är du kittlig? vi säger såhär, om någon rör mig med ett finger under foten, bryter jag näsan på personen för att jag sparkar hen.

snarkar du? nej.. kanske.. ibland.. jag vet inte okej?!

I love the way you smile at me | FOLLOW BEST LOVE QUOTES ON TUMBLR  FOR MORE LOVE QUOTES

hur många kuddar sover du med? femtiotvå, nemen 1

sommarplaner? grilla med mina närmaste, sola, bada och get high on life

äckligaste insekten? spindlar och sniglar. usch

stökigt eller välstädat? välstädat tack, men ibland orkar jag inte städa så låt mig

vad längtar du mest efter just nu? sommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0