About

Smeknamn: säjmi, sören, sara, saris
Låt som när du är ledsen sörjer till?: riverside
Beroende av: min telefon, och att prata
Vad tror folk om dig?: jag är tankeläsare, så jag vet att dom tycker jag är bäst
Stämmer det?: japp
Vad får du oftast komplimanger för?: mitt hår...
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: svara då!!
Var bor du?: örebro
Trivs du där?: ja, fast bag hade inte direkt tänkt att bo här tills jag blir 50...
Äger du några converse: klarar mig inte utan mina vita, men 5 par annars
Vad har du för mobil operatör: tele2
Hur svarar du i mobilen: hej!/hallå?/ja?/vad?
Antal timmar sömn inatt: 7
Brukar du komma i tid: ja, med någon minuts marginal
När mår du bra: när jag är med de jag älskar
Hur känner du dig nu?: hungrig så att min mage kurrar...
Vad tycker du om fötter: euw....
Vad saknar du: mitt luktsinne, ne men massa olika vänner!
Favorit dryck på morgonen: mjölk/drickyoghurt
Rakar du benen: nej, klipper de... Eller
När brukar du oftast gå och lägga dig: 11, med mobilen i handen till 12... På vardagarna då
Är du blyg?: absolut inte
Sysslar du med någon idrott?: hållt på med friidrott , men dansar modernt och ragga + gymma 2-3 gånger i veckan
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: kissa ...
Är du nöjd med ditt liv: dummaste frågan
Är du bortskämd: ne
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: emma watson
Vad längtar du till?: sommaren, usa och armenien, pitbull konsert och en stor fet kycklingbaguette
Har du bra vänner och äkta vänskap?: finns vissa vänner som ställer up mer och vussa mindre
Hur gammal är du: 15 i vinter
Du samlar på: money, 7000 hehehe
Vem ringer du när du är arg/ledsen: ingen
Vilken tid gick du upp idag: 7
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: tycker ju det är snyggare att ha äkta converse är vanliga tygskor men inget mer än det
Har du piercing: öronen. 4st
Vill du ha barn: kanske det kanske
Hur vig är du: stel som en stolpe
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten/apelsinjuice
Tror du på ett liv efter döden: ne
Tycker du om sushi: asså... Åt det en gång i skolan och har ett minne av att jag klarde att äta en
Vad äter du helst när du ser på film?: torkade tranbär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0